< html > The Associated Press
Bolivar Commercial
 LATEST NEWS
 Top Stories
 U.S.
  Severe Weather
  Bird Flu
 World
  Castro
  Mideast Crisis
  Iraq
 Business
 Personal Finance
 Technology
 Sports
  Sports Columns
  NASCAR
  Baseball
  College Hoops
  NBA
  NHL
  Tennis
  Golf
 Entertainment
 Health
 Science
 Politics
 Washington
 Offbeat
 Podcasts
 Blogs
 Weather
 Raw News
 NEWS SEARCH
 
 Archive Search
 SPECIAL SECTIONS
 Multimedia Gallery
 AP Video Network
 Today
 in History
 Corrections
Correction: Earns-Liberty Media story
ENGLEWOOD, Colo. (AP) -- In a story May 8 about Liberty Media's earnings -- generated by Automated Insights using data from Zacks Investment Research -- the Associated Press reported erroneously the company's stock performance over the last 12 months. At that time, Liberty Media shares had risen 10.6 percent over the last 12 months....

Correction: DC Mansion Fire-Slayings story
WASHINGTON (AP) -- In a story May 21 about a family and their housekeeper killed in their mansion, The Associated Press reported erroneously, based on information found in court documents, that the man charged in the deaths was a former Marine who joined the service in 2000 and was honorably discharged for medical reasons. A Marine spokesman says the man, Daron Dylon Wint, was a recruit who attended boot camp for about two months in 2001, but Wint did not graduate and there was no reason given for his departure....

Correction: Air Force Station-Crash story
HONOLULU (AP) -- In a story May 20 about the death of a second Marine during a training exercise in Hawaii, The Associated Press, relying on information from the 15th Marine Expeditionary Unit, erroneously reported the hometown of Lance Cpt. Matthew Determan. He was from Ahwatukee, Arizona, not Maricopa....

Correction: Obit-Bruce Lundvall story
NEW YORK (AP) -- In a story May 20 about the death of jazz recording executive Bruce Lundvall, The Associated Press erroneously reported that Lundvall failed to regain consciousness after surgery. In fact, he regained consciousness prior to his death. The story also inaccurately stated Lundvali left Blue Note Records in 2010. Rather, he remained with the label as chairman emeritus....

Correction: McDonald's Shareholders-Salaries story
OAK BROOK, Ill. (AP) -- In a May 20 story about a protest outside of McDonald's corporate headquarters near Chicago, The Associated Press erroneously reported that about 100 protesters were arrested. Nobody was arrested at Wednesday's demonstration, but more than 100 people were arrested at a protest there last year....

Correction: Gay Marriage-Canvassers story
NEW YORK (AP) -- In a story published Dec. 11, 2014, The Associated Press reported that researchers from Columbia University and the University of California-Los Angeles had found that openly gay canvassers were far more effective than straight canvassers in shifting voters' views toward support for same-sex marriage. On Tuesday, Columbia Professor Donald Green asked that Science magazine retract the study; Green said when their conclusions were challenged, he and his co-author Michael LaCour were unable to produce their raw data, which he said had been accidentally deleted....

Correction: Obit-Peter Gay story
NEW YORK (AP) -- In a story May 12 about the death of historian Peter Gay, The Associated Press incorrectly referred to German author Karl May as Ernest May....

Correction: Presidential Expenses story
WASHINGTON (AP) -- In a story May 19 about expenses for former presidents, The Associated Press reported erroneously that former President George H.W. Bush left office in 1989. He took office that year and left office in 1993....

Clarification: School Book Protest story
CONCORD, N.H. (AP) -- In a story May 14, The Associated Press reported that a New Hampshire bill requiring teachers to give parents two weeks' notice when using sexually explicit material in class came in response to a father's angry reaction to a passage in a book. The story should have made clear that the father's reaction was one of several incidents that spurred the legislation....

Correction: Ukraine-Russian Soldiers story
KIEV, Ukraine (AP) -- In a story May 19 about two men identified as Russian soldiers who were captured in Ukraine, The Associated Press gave an incorrect last name for one of them on second reference. The man's last name is Alexandrov, not Smirnov....